loading...
ورزش ایران
بهرام محمدپور بازدید : 27 دوشنبه 18 بهمن 1389 نظرات (2)

سرمربي پرسپوليس گفت: نمي‌توان گفت که اگر حتما من بودم کره‌جنوبي را مي‌برديم اما مي‌توانم اين را بگويم که اين‌گونه نمي‌باختيم.


   علي دايي که به دليل تأخير 30 دقيقه‌ايش نشست خبري باشگاه پرسپوليس ساعت 13:30 دقيقه آغاز شد با عذرخواهي از خبرنگاران صحبت‌هاي زير را مطرح کرد:

* اعتماد به نفس پرسپوليس بيشتر شده است
از خيلي قبل‌تر براي حضور در دو تورنمنت ترکيه و امارات برنامه ريزي کرده بوديم و اين دو اردو جزء بهترين اردوهاي پرسپوليس بوده است. بازي‌هاي سنگيني را انجام داديم که به لحاظ تاکتيکي به پرسپوليس خيلي کمک کرد. بازي با تيم‌هايي که هرکدام از بازيکنان حريف 35 ميليون يورو ارزش داشتند باعث شد اعتماد به نفس بازيکنان بالا رود و ليگ را هم خوب شروع کنيم.

* چرا بايد بازيکن پرسپوليس کاري کند که عذرخواهي کنيم؟
من در بعضي روزنامه‌ها و سايت ها خواندم که صحبت‌هايي درباره شيث رضايي و ماجراي او نوشته‌اند. بايد بگويم خانواده‌هايي بودند که از او به مسئولان تيم در دوبي گلايه‌هايي داشتند. من مي‌گويم چرا بايد بازيکن کاري کند که بزرگي مثل خوردبين و آقاي رسايي مجبور به عذرخواهي شوند. اگر گفته من اشتباه است شما بگوييد. او مدعي شده بود که آنها هوادار استقلال بودند در صورتي که ما حق نداريم حتي به تيم مقابل هم توهين کنيم.
اين در شأن بازيکن پرسپوليس نيست که بخواهد چنين رفتاري داشته باشد. به قول آقاي کاشاني علي دايي‌ها، علي پروين‌ها، پنجعلي‌ها آمدند و رفتند. از من بزرگتر در اين تيم بوده و اکنون نيست. آنچه مانده پرسپوليس است.

پرسپوليس يک تيم بزرگ با اهداف بزرگ است. من خواهش مي‌کنم به مسائلي بپردازيم که بتواند به فوتبال ما کمک کند و من هم بتوانم به اين تيم کمک کنم. اين اسامي‌ها خيلي کوچکتر از مقابل 40 ميليون هوادار است. هيچ موقع نه من و نه هيچ کس ديگر نظرات شخصي خود را اعمال نمي‌کنيم و حق کسي را هم ضايع نمي‌کنيم. اين تصميم من به صلاح پرسپوليس بوده است. بنابراين صحبت‌هاي مطرح شده براي اين ماجرا شايد بتواند به روزنامه ها کمک کند تا دو صفحه آنها پر شود اما هيچ بار فني ندارد.

*هدف فقط صعود نيست
هدف ما در ليگ قهرمانان فقط صعود از گروه نيست، هدف ما در ليگ قهرمان آسيا فقط صعود از مرحله گروهي نيست بلکه مي‌خواهيم به مراحل پاياني ليگ قهرمانان صعود کنيم و نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران باشيم.

*نتايج تيم ملي دليل نداشتن لژيونر در فوتبال اروپا است
علي دايي در پاسخ به اينکه چرا فوتبال ايران امروز فاقد لژيونر است، گفت: نتايج تيم ملي پاسخ به اين سؤال است. افت فوتبال ما در اکثر رده‌هاي ملي و ناکامي تيم ملي مي‌تواند يک دليل بزرگ براي اين باشد که ما فاقد لژيونر هستيم. هر موقع تيم ملي ما خوب بازي کرده لژيونرهاي زيادي از فوتبال ايران به فوتبال اروپا رفته‌اند.
در سال 1996 که تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا بود من، کريم باقري، خداداد عزيزي به تيم‌هاي خارجي رفتيم زيرا تيم ملي خوب و با کيفيت کار کرد اما در همين جام ملت‌هاي اخير ما بازيکن شاخصي نديديم که بتواند نتيجه بازي را عوض کند اما شما مي‌بينيد که بازيکنان ژاپني به تيم‌هاي اروپايي مي‌روند و يک مدافع از ژاپن در تيم ميلان بازي مي‌کند دليلش آن است که فوتبال ما در جا مي‌زند و افت داشته و از فوتبال سطح اول آسيا که کره، ژاپن و استراليا است عقب‌تر است.
امروز مي‌بينيم که علي کريمي که سابقه خوبي داشته و در بوندس‌ليگا هم بازي‌هاي خوبي انجام داده دوباره به بوندس‌ليگا برگشته است. آرزوي قلبي من اين است که علي کريمي در شالکه جايگاه مناسبي پيدا کند و من به عنوان يک ايراني از اين موضوع خوشحال مي‌شوم.

* اگر من در تيم ملي بودم اين‌گونه نمي‌باختيم
اين تيم که مقابل کره جنوبي بازي کرد همان تيمي بود که من درست کردم. خيلي از اين بچه‌ها را من به تيم ملي دعوت کردم. شايد اگر من هم بودم مي‌باختيم. نمي‌توان گفت که اگر حتما من بودم مي‌برديم اما مي‌توانم اين را بگويم اين گونه نمي‌باختيم. شکست مقابل کره جنوبي يکي از تلخ‌ترين شکست‌هاي تيم ملي بود چون اصلا بار فني نداشتيم. شايد اگر مربي بهتر از من هم روي نيمکت تيم ملي بود مي‌باخت. به هرحال من کارم را در تيم ملي نتوانستم ادامه دهم و راجع به گذشته هم نمي‌توانم صحبت کنم.

* ما هم دوست داشتيم در عيد بازي نباشد
علي دايي درباره شايعه برگزاري دربي در 6 فروردين گفت: خود من هم شخصا دوست ندارم در عيد بازي کنيم. ما هم صاحب خانواده هستيم و دوست داريم در کنار خانواده خود باشيم. 29 اسفند يک بازي داريم و بايد 6 فروردين هم بازي کنيم اگر به جاي اين بازي‌هاي تيم ملي که هيچ بار فني ندارد و کادر فني هم مشخص نيست مثل بازي با روسيه ليگ را برگزار مي‌کرديم مجبور نبوديم در عيد بازي کنيم و تحت فشار هم قرار نمي‌گرفتيم. به هرحال ما تابع سازمان ليگ هستيم و تيم خود را براي دربي آماده مي‌کنيم. ما هم ديني نسبت به خانواده خود داريم و دوست داشتيم عيد در کنار آنها باشيم.

* سکوبرت اگر آماده بود از او استفاده مي‌کردم
 دايي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه چرا در شرايطي که سکوبرت آماده است، از او استفاده نمي‌کند و اينکه مدير برنامه‌هاي اين بازيکن با شيث رضايي يکي است، گفت: من هيچگاه در مورد بازيکن صحبت نمي‌کنم و اگر در مورد شيث رضايي هم صحبت کردم به دليل مطالب ناروايي بود که در يکي از سايت‌ها نوشته شده بود.
علي دايي رو به خبرنگاري که اين سؤال را پرسيده بود، گفت: من براي اولين بار است که شما مي‌بينيم و تا به حال شما را در تمرين پرسپوليس نديدم. آيا تا به حال در تمرين پرسپوليس حضور داشته‌ايد که از آمادگي سکوبرت خبر داشته باشيد. اصلا از سايت شما يک نفر هم سر تمرين نيامده است.
آمادگي تيم را سرمربي تشخيص مي‌دهد شما که با آن قاطعيت مي‌گوئيد سکوبرت آماده است، چطور مي‌دانيد پرسپوليس به او نياز دارد مگر جاي من هستيد؟ سکوبرت اگر آماده باشد، من از او استفاده مي‌کنم و اگر آماده نباشد براي او تمرين اضافه مي‌گذارم. سکوبرت اکنون بازيکن پرسپوليس است و اصلا ربطي به مديربرنامه‌هايش ندارد. شما بهتر است مصاحبه مدير برنامه‌هاي او را بخوانيد که نسبت به کاپيتاني پرسپوليس توهين کرده و گفته که بازوبند کاپيتاني يک تکه پارچه است که پائين‌تر بسته شده است. آرزوي خيلي‌هاست که در اين تيم توپ‌جمع‌کن باشند چه برسد به اينکه بازوبند کاپيتاني را ببندد. آيا شما مي‌دانيد تاکنون چند نفر و چه کساني بازوبند کاپيتاني را بسته‌اند؟ آيا اين فقط يک تکه پارچه‌ است؟

من تأسف مي‌خورم براي کسي که ارزش تيم پرسپوليس را نمي‌داند. بازوبند کاپيتاني اهميت دارد. بهتر است راجع به کساني صحبت کنيم که ارزشش را داشته باشد. من خواهش مي‌کنم شما سوالاتي را بپرسيد که از آن اطلاعات کافي داشته باشيد. من بايد تشخيص بدهم که کدام بازيکنان بازي کنند. من مسئول فني تيم هستم. به نظر شما وقتي دفاع پرسپوليس خوب کار مي‌کند من بايد سپهر حيدري را بيرون بگذارم و بازيکن ديگري را جاي او بگذارم.

* 4 ماه بعد در فيفا جلسه دارم
من عضو کميته فني و اجرايي فيفا هستم. آخرين جلسه‌اي که بايد در آن شرکت مي‌کردم هفته گذشته بود که به خاطر بازي پرسپوليس و نفت آبادان نتوانستم در اين جلسه حاضر شوم اما جلسه بعدي 4 ماه ديگر خواهد بود.
پس از اتمام صحبت‌هاي دايي در اين خصوص حبيب کاشاني گفت: علي دايي درباره دعوت از سوي فيفا با من صحبت کرد اما من به او گفتم باشگاه و تيم مهمتر است و جا دارد از دايي تشکر کنم که به اين سفر نرفت.

* بايد سطح فني پرسپوليس بالاتر رود
از اينکه بعضي از دوستان سطح فني پرسپوليس مقابل نفت آبادان را تحسين مي‌کنند، ممنون هستم اما خودم معتقدم به لحاظ فني 50، 60 درصد خود را ارائه کرديم و بايد بهتر شويم و با تمرينات بيشتر بايد سطح خود را بالا ببريم و از شرمندگي هواداران خارج شويم.

* با آمادگي خوب در ليگ قهرمانان شرکت مي‌کنيم
مطمئناً شرايط مسابقات در ليگ قهرمانان آسيا با شرايط تيم ملي فرق مي‌کند. استراليا در جام ملت‌هاي آسيا با بدشانسي دوم شد اما تا به حال ديده‌ايد در ليگ قهرمانان آسيا تيمي از استراليا بالا بيايد؟ کشورهايي مثل کره جنوبي و ژاپن خود را به سمت حرفه‌اي شدن مي‌برند. ما هم سعي مي‌کنيم با آمادگي کامل در اين رقابت‌ها شرکت کنيم و به دورهاي بعد برسيم.

* 8 باخت شايسته پرسپوليس نيست
من از حمايت‌هاي حبيب کاشاني تشکر مي‌کنم. معتقدم 8 باخت شايسته پرسپوليس نيست و تلاش مي‌کنيم اين باخت‌ها جبران شود. مي‌خواهيم روند رو به رشد خود را ادامه دهيم تا تمام اين شکست‌ها در پايان فصل شيرين شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 459