loading...
ورزش ایران
بهرام محمدپور بازدید : 22 دوشنبه 18 بهمن 1389 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اوايل هفته آينده در مورد شيث رضايي جلسه‌اي تشکيل و حکم او اعلام خواهد شد.


  نشست خبري باشگاه پرسپوليس با حضور کاشاني، دايي، خوردبين و حيدري که قرار بود از ساعت 13 در سالن شهرداري منطقه 9 آغاز شود با تأخير 30 دقيقه‌اي به دليل دير رسيدن علي دايي آغاز شد.
در ابتدا حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس صحبت‌هاي خود را آغاز کرد:

* بايد با سازمان ليگ همکاري کنيم
با توجه به اينکه به تازگي ايام تعطيلات را پشت سر گذاشته‌ايم و همه تيم ها 38 روز استراحت داشتند و اين تعطيلي ناخواسته بود طبيعتا بايد تمام بازي‌هاي باقيمانده ليگ به موقع و طبق برنامه انجام شود و همه تيم‌ها هم بايد با سازمان ليگ همکاري کنند. چهار تيمي که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند اميدوارم که بتوانند تا پايان فصل بدون مشکل ليگ را انجام دهند.

* در کيش زمين و حريف تمريني وجود ندارد
پس از برگزاري اردوي پرسپوليس در ترکيه و امارات عده‌اي سؤال مي‌پرسند که چرا پرسپوليس در کيش اردو نگذاشت؟ ‌من بايد يک توضيحي بدهم. ما در ابتداي فصل سه اردوي داخلي در سرعين، مشهد و کيش برگزار کرديم. برگزارکننده اردوي آنتاليا از پرسپوليس دعوت کرد تا در اين مسابقات شرکت کنيم. اين براي باشگاه ما افتخار است که براي چنين مسابقاتي از بين 18 ليگ برتري پرسپوليس را دعوت مي‌کنند. بنابراين نه زمان و نه مکان اين تورنمنت را پرسپوليس تعيين نکرده است.
5 تيم ديگري که در ليگ برتر در ترکيه حضور داشتند خودشان زمان را مشخص کردند. براي اولين بار در تاريخ باشگاه پرسپوليس براي حضور در تورنمنت 30 هزار دلار ورودي گرفت و همچنين براي ما درآمدزايي داشت. جزيره کيش يک زمين تمرين بيشتر ندارد بنابراين براي برگزاري تمرين ساعت تمريني پيدا نمي‌شوند. از طرفي حريف تمريني هم در اين جزيره نيست.
اردوي پرسپوليس در دوبي هم براي اين دليل بود که از اين تيم دعوت شده بود. ما مي‌خواستيم که سه بازي خوب انجام دهيم. شايد اگر کسي ديگر جاي دايي بود اين ريسک را نمي‌کرد.

در تاريخ فوتبال ما چه تيمي با اسپارتاپراگ بازي کرده اما پرسپوليس توانست در اين تورنمنت با اين تيم بازي کند. ما براي اينکه براي کريم باقري بازي خداحافظي برگزار کنيم چند نامه به باشگاه‌هاي مختلف نوشتيم. اتلتيکو مادريد تقاضاي يک ميليون يورو کرد تا به تهران بيايد اما پرسپوليس بدون اينکه هزينه‌اي کند در دو تورنمنت خارجي شرکت کرد و توانست در آنجا کارهاي تاکتيکي و تکنيکي انجام دهد. اين براي اولين بار است که يک تيم ايراني در سه اردوي بين المللي آلمان، ترکيه و امارات شرکت مي‌کند. کم کم به سمت حرفه‌اي گري پيش مي‌رويم و بچه‌ها در بازي با نفت آبادان آمادگي جسماني و روحي خود را نشان دادند.

* دايي بزرگ است اما به خاطر پرسپوليس به تورنمنت دعوت شده‌ايم
حبيب کاشاني در مورد اينکه حضور پرسپوليس در تورنمنت ترکيه و امارات به دليل حضور علي دايي در پرسپوليس بوده گفت: بي شک علي دايي بزرگ و از افتخارات فوتبال ايران است اما مطمئن باشيد حضور پرسپوليس در اين دو تورنمنت به خاطر اين تيم بوده است. ما وظيفه داريم از تيم پرسپوليس طرفداري کنيم. قطعا حضور دايي در پرسپوليس به وجهه اين تيم کمک و آن را پررنگ تر کرده است اما نبايد قضايا طوري جلوه داده شود که هوادار و باشگاه ناديده گرفته شوند.
پرسپوليس 40 سال قدمت دارد و با توجه به اين همين شناخت از پرسپوليس دعوت شده در اين دو تورنمنت شرکت کند. البته که هرجا مي رويم علي دايي را مي شناسند. بايد هم بشناسند چون او جواني‌اش را گذاشته است.

* هفته آينده کميته انضباطي در مورد شيث رضايي حکم مي‌دهد
در مورد شيث رضايي و اتفاقاتي که در چند ماه رخ داده بايد بگويم که او يک بازيکن خوب و ممتاز است. نه تنها ما بلکه علي دايي هم او را دوست دارد. اگر اتفاقي خدايي نکرده براي رضايي رخ دهد خود ما زودتر از همه به سراغ شيث مي‌رويم.
اختلافي که با شيث رضايي داريم شخصي نيست و ما مي‌خواهيم که او به چيزي که استحقاقش را دارد برسد. در اردوي دوبي اتفاقاتي افتاده که سرمربي تيم خواست اين بازيکن در اين اردو نباشد و گفت همان شب امارات را ترک کند. وقتي قضيه را با من درميان گذاشتند گفتم تصميم علي دايي اجرايي شود. همان شب بليت براي بازگشت شيث نبود و صبح آن ماجرا به تهران برگشت.
اين قضيه در کميته فني باشگاه نيز مورد بررسي قرار گرفت و علي دايي صلاح ديد که شيث رضايي همراه تيم نباشد و کميته فني هم اين مسئله را پذيرفت. اين تصميم به کميته انضباطي ارجاع داده شده و اوايل هفته آينده در مورد اين پرونده جلسه‌اي تشکيل مي شود و حکم او اعلام خواهد شد. اصلا اين حرف ها درست نيست که علي دايي رضايي را اخراج کرده باشد و من خواسته باشم او را حفظ کنم. علي دايي مربي حرفه‌اي است و قوانين فيفا را مي‌داند. همان روزي که به رضايي مي‌گويد به تهران بازگردد از مربي بدنساز مي‌خواهد که برنامه تمريني شيث در تهران را به او بدهد. ما کار حرفه‌اي انجام مي‌دهيم باز هم مي‌گويم مهمتر از شيث رضايي منافع پرسپوليس است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 462